måndag 22 juni 2009

msn-tumme upp på dennnn

lämnade precis världens mest hjärndöda telefonmeddelande till en potentiell arbetsgivare. Telefonen började cepa mitt i alltihop och det lät som den stängde av sig så jag typ "..så du får gärna ringa upp mig...eh...senare...för en intevju...ja, alltså..ringa upp för en intervju..om du har tid alltså!..oj eheh jag trodde min mobil dog där EHEHE!!! *nervöst skratt* men ja, ha det bra HEJDÅ!" typ. Vet inte ens om hela meddelandet kom fram..TACK COMVIQ FÖR ATT DU FÖRSTÖR MINA FRAMTIDSMÖJLIGHETER. <3

vädret är nahaaajs. sitter ute nu och ba AAAAH EMBRACE LIFE och läser cosmopolitan. Haha, de har någon artikel om bra raggningstips. Jag citerar: Beställ en Martini av den snygge bartendern och lägg till, med djup röst och glimten i ögat, "Shaken, not stirred". Hahaha, jag bara ser scenariot framför mig...alltså fattar inte vem som kommer på alla de där tipsen. Ett annat lyder: Börja inte en konversation - låtsas istället att du och killen redan är mitt inne i en. Om du hör killen säga något roligt till sin kompis, vänd dig mot honom och skratta åt hans skämt, som om du redan är delaktig i konversationen. eeeh nej, gör det inte?! åh, skämskudde på den.

Och sen är det något sånt där asjobbigt undersökningsföretag som ringer mig hela tiden och vill be mig svara på 4892 frågor om vad Rix morgonzoo bidrar med till världen typ. Och jag vågar inte svara och bara tacka nej till att delta i undersökningen, är för konflikträdd, haha. Men så bara idag har de ringt 10 gånger och varje gång har jag tryckt bort samtalet..ba FATTA VINKEN??

Oh *livebloggning* arbetsgivaren ringde nyss, förmodligen inget jobb, men hon sa inget om mitt hjärndöda meddelande iallafall. PJUUUH!

Inga kommentarer: