söndag 28 juni 2009

I just can't get enöff


förlåt för att jag missbrukar "photobooth, fast på pc"-saken, men det är ju så himla festligt. Men aaah, embrace på tha life just nu. Sitter ute i sommarkvääällen, äter kladdkaka, äter grädde, lyssnar på arvikamusik och njuuuter av en kopp grönt té! *vardagslyxar*

Fan vad jag taggar på arvikish alltså. Vårt camp kommer vara så jävla fly (liksom, dödskallegirlanger?? BLIR INTE MER FEST ÄN SÅ!), det kommer vara sköna dräggmänniskor (inte uptighta emmabodamänniskor med fashion- och ballhetskomplex), asfett väder OSV. Ska bränna en cd blandat med störda hits (typ "rider omkring" med freestyle och "om jag var en viking" med ted gärdestad..och flight of the conchords!!) och arvikaband typ The Sounds, AIV, parken, elenette, florence valentin, depeche...mhh MAMMA GILLAR! (och där gjorde jag en liten smidig beskrivning av vilka band som ska ses, så jag slipper skriva det sen HEHU)

OCH BTW!! Vi har tydligen en TRÅDLÖS mobilladdare här hemma!! Typ BÄST! Den ska lätt tas med. Kommer ju fan få hundra ragg enbart pga den..värt!

(Nu har jag föresten tänt ljus också...MÖJSIGT!)

Just det, som synes på bilden hava jag prövat mittbena idag. HIT ELLER SHITT? Kanske blir festivalfrippan. Men jag lovar att jag kommer komma hem sen och kolla på alla foton och ba HUR FAN TÄNKTE JAG DÄR?? och sen är alla fina minnen av den festivalen förstörda.

Nej nu får det vara nog. HEJRÅ

1 kommentar:

Christina sa...

eyyy lenny! jag sitter och har din blogg i bakgrunden till alla msn-fönster, och den sista bilden i det här inlägget var där bakom hela tiden... som om du typ kikade fram på mig!! hahaha när jag märkte det började jag asgarva typ! ... och sen blev jag mest rädd. hahaha