måndag 22 juni 2009

häääj dä hääär är thomas dileeeeeva

jag kan tänka mig att om man är på gång att get it on med någon och har spotify som bakgrundsmusik blir det en big turn-off i reklamavbrottet när Thomas Dileva drar igång sin ljuva stämma i den där himla rädda mammor-kampanjen. Caroline af Ugglas kommer på en hedrande andra plats. "Hej...oj FÖRLÅT ATT JAG STÖR men det här är..CAROLINE AF UUUGGLAS osv".

Älskar mig själv lite för att jag för en gångs skull har gått upp tidigare än 12. Ska dra in till la stada och möta upp DJ Cromlech innan hon drar på festival och sen ska jag köpa en ny (dyr) hårinpackning. Jag slutar aldrig hoppas på att jag ska kunna reparera mitt skadade hår utan att behöva klippa bort de slitna topparna. Sen ska jag ut i soooolen och bättra på min vackra bränna (har bränt mig på axeln dessvärre :C) och fylla på med fräknarna. Och just det! På fredag ska jag Dja för en ace-grej! iiiiih gud vad roooligt. Var så länge sen. Men men, berättar mer om det seeen.

Nu blev det här ett jättetråkigt inlägg, DET VAR INTE MENINGEN! hejdå

Inga kommentarer: