fredag 26 juni 2009

ABCDEFGHOJKLMN

Yes, ikväll is the kväll som jag ska dj'a på Ace Beat Connection på Debaser Medis. Vet inte alls om det blir länge, men en stund iallafaaaall. Men ska spela så sjukt bra låtar iallafall, satt och laddade ner hela kvällen igår. Langar en spotifylista hääär. Sen massa annat nice, som är för bra för spotify..typ Dj Mehdi och La Roux. Men vet inte vad jag ska ha påååå majjj?? Om jag får ragg måste jag ju vara snygg. Och ragg får man garanterat som dj kan jag förtälja.

Jag och Lasse-Gurra shoppade massa inför Arvika igår och spårade såklart. På buttericks köpte vi partyhattar (kronor, aspimp!), såna där snurrade sugrör, drinkparaplyer och girlanger med dödskallar på, hahahaha! så jävla värt. Funderade också på att köpa massa plastdödskallar och ögonglober (heter det så?) som vi kan hänga upp i campet och sen gå runt med värsta metalvinglasen med dödskallar på..värsta satanistcampet! hahahaa, jag dör över vår hjärndödhet. Sen drog vi vidare till erikshjälpen där vi köpte en filt med picachu på (bästa!) plus en fet knapp med en ko på och en spindel som blinkar i mörkret. Och just det, sånt där bollspel där man kastar en boll till varandra och sen fångar den med en platta med kardborretyg på. bläh kan inte förklara men kan lägga upp en bild eller något. Så jävla värd festival och grymt camp det kommer bli iallafallll.


aaaahahaha, alltså åh om de inte hade varit fett dyra hade vi lätt slagit till <3
Nej ni, nu ska jag duscha. HEJDÅ

Inga kommentarer: