torsdag 18 juni 2009

vet inte vad jag ska för titel...kanske Shopping cures depression? så himla coolt

möööh, alltså mitt liv går bara på repeat just nu. Sover till 12 (ångest!!), känner mig seg och sjuk (har blivit förkyld, palla det) och regnet bara cepar sig ute, sitter framför fejjan i flera timmar och typ kollar in random Jossan från högstadiets bilder från albumet "night on the town!" fylld av lite för mycket brunkräm, vero moda-toppar och locktång-lockat sönderblekt hår med lite creheeejzy poser med beskrivningen "vi posade som Zoolander, hihi GAAALET" osv. Livet som arbetslös är lika ospännande som det låter. Nåväl, i tisdags blev det en runda till myrorna. Hatar att det jämt är så jävla dyrt där. Ba hallå, ni ska ju stötta de fattiga! typ

en sån där horig topp höhö
jag är helt såååld på t-shirts med vintage touch! och den meningen var lite väl sofi fahrman-aktig så glöm det. men de är fett snygga. Men lovar att någon avdankad black sabbath-rocker med långt ljusbrunt flottigt och skadat hår kommer ba "hallå! var du inte med i hårdrockseran under 50-talet får du inte ha på dig den tröjan!!" typ. okej, känner att jag verkligen inte vet vad jag pratar om just nu, men ni fattar grejen!!

en väst med kate moss-stuk! Matchas bäst med slitna jeansshorts och en lös och ledig vit t-shirt. SKÄMTA.

Lite smycken. Först någon charmig kung med pilbåge, sen en svindyr (studentpresent) typ efva attling-armband och sen ett djurkoppel...typ kanin eller något. Det står "MORRE" inuti, hahaha! jag har alltså en grej för att göra armband av gamla djurkoppel och inte typ ha dem runt halsen-fetisch som tanten på erikshjälpen trodde när jag köpte ett hundkoppel där förut....VAD TROR HON liksom

weee, hittade äntligen en magväska! Men det är väl inte erkänt fashion ännu? Bara på ingång typ. Jag vill vara PERSONLIG och UNIK med min klädstil ju!
Nu ska jag söka lite mer jobb tror jag. WÖÖHÖÖW!

Inga kommentarer: