tisdag 7 juli 2009

ich bien wieder hiieeeeer, bai deeeer

aaaah crejzy life just nu. Igår bokade jag en biljett till Berlin! Drar på fredag och är borta i två veckor! IMPULSIV TJEJ! Kom hem från arvika iförrigår så inget chill alls. Saker som måste kirras är:

- köpa en stor sån där stor rullväska
- handla deo, schampo, minneskort och Berlinkarta
- växla till euro (vet fortfarande inte om man säger evro eller joro)
- lägga upp alla arvikabilder (aaah jobbigt)
- söka alla dagisjobb som finns

och sen lite annat MEN DET BLIR SÅ OINTRESSANT så jag besparar er. Iallafall, jag och tobama ska hänga på ett vandrarhem och dela rum med 30 andra människor! haha, helt galet. Och någon som har kommenterat hostelet på hemsidan har beskrivit det som ett "child prison", hahaha! bästa. Och vi ska dra till spårade klubbar, finns typ ett som är på ett gammalt dagis, ett precis vid vatten och ett i typ gamla fabrikslokaler. Coolio! Och jag ska seriöst bara ha med mig typ en outfit så att jag får plats med asmycket kläder som ska handlas. Man köper typ asbillig second hand i kilopriser! NICE ELLAH? ÅÅÅÅÅH är så himla taggad. Kommer bli grymt.

Och aaaaah ringde till medis-killen...inget svar :C ska smsa nu och om han inte svarar får det tamehfan vaaaa, IF YOU DON'T ENJOY THE SHIT YOU CAN GET OUT OF HERE! som uffie skulle ha sagt.

en klubb i berlin, untz untz untz!

Inga kommentarer: