torsdag 7 oktober 2010

varsågod för info

hahaha asså ni måste kolla, först på det här:


hahaha asså illern??? man vill ju ba ha honom.

sen det här:

hahaha asså typ gråter av skratt....lovez eeeeeeeeeit

mm, satteh! har precis kommit hem från banken, så nu kan jag kryssa av ännu en grej på min lista! :D fast jag glömde fråga om hur man öppnar brittiskt bankkonto..haha så himla dålig. sen går det tydligen bra för min fond också. ja ba vad är fond? typ. sen fick jag hjärnsläpp och sa att jag jobbade fast jag inte gör det. sen pallade inte säga hur det egentligen låg till. älskar hur min hjärna jobbar. mmmm. puss

2 kommentarer:

Mackan sa...

Han har två illrar, han går med dem som om de vore hundar, ser jätteroligt ut. Han har sagt att han funderar på att i framtiden skaffa en grävling, de ska tydligen också vara lagliga att ha och man kan träna dem som hundar.

Lustig kille :D

Linny sa...

hahahaha ere sant??? shit asså..man måste ju bara älska mannen