lördag 23 oktober 2010

skiter i allt men det skiter jag i likzom bara

shit vad tiden går fort. pannen alltså. har fortfarande inte hört något om rummet. skoj. har sökt lite fler jobb iallafall (på subway bland annat haha steeeeeelt) och en del verkade typ positiva och skulle förmodligen höra av sig om några dagar. sökte på värsta mysiga ben&jerrys-glassbaren också, skulle vara såååå fett att jobba där. verkade asmysigt. aja, iallafall så idag har jag typ inte pallat göra någonting så jag sitter här och har panne istället.

juste igår, en random kille kom fram på stan och ba ursäkta jag måste bara få säga att du är jättesöt, kommer du från sverige osv osv? jag ba hehehehe *egoboost* nej men så ja, så pratade han på i typ 20 minuter och det slutade med att jag råkade ge mitt nummer till honom asså FGFHGFHJHJHIJKJK på den VAD FAN gjorde jag det för? kunde ju lätt bara sagt att jag inte fixat något nummer än liksom. aja, det är så min hjärna jobbar tydligen. han var ju inte ens snygg. kort var han dessutom. palla få hjärnsläpp.

sen igår på kvällen drog jag och majköl (michael men min stavning var roligare hehehe) på spelning som hans kompisar hade bland annat. det var nice och sådära ni vet. en typ 40-årig långhårig blond gubbiz började diskutera mitt satanisthalsband och frågade om jag var gothare typ. han visade sin tatuering för mig också. nice. sen bjöd någon annan grabb mig på öl, asså så himla stelt, pallade verkligen inte. och sen var han tydligen 29 också, ja ba sorry old man! typ och sen sa jag att jag skulle på toaletten men drog hem istället. snell chei I knooooe.

och åååh juste träffade på kinesen i köket idag!!! så himla fin, ville bara gosameren! apropå det funkade det inte att hustla av hans trådlösa idag :( så himla lessen chei alltså.

nu kommer snart chrissy (som jag kallar na). vi ska keka och sen dra och klubba i en basement, FEST ELLERRRRRRRRRRRRRR!!! puzzen

9 kommentarer:

framgångsrikkille_90 sa...

varför updaterar du din blogg så ofta? det är inte så att någon bryr sig. höhö bara så du vet lixom

hoost tönt host host

Linny sa...

hahaha ali ditt cepe gå och ät en skaldjursplatå eller nåt

butterflygirl sa...

ja håller me, börjar bli fett trött på henne, va sista gången jag läste den här skitbloggen. peace

framgångsrikkille_90 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linny sa...

din mamma ali

Martin sa...

Blir typ skitnödig när jag läser dina inlägg

Nudd bloggen_89 sa...

Jag blir så trött på folk som måste trycka ner andra för att må bättre, jävla internethaterz! Asså tjejjen lyssna inte på dem elaka kommentarerna, dem är bara avensjuka! Jag älskar din blogg!!!!! (fo realz, uppdatera mera! <3)

Fruf da Madderfakker sa...

Hahahaha, chinese <3 (vad fint att du tagit reda på om det är en äkta) Hairdresser tycker förresten att du ska flippa och typ passa på att söka till idol nu när du är i landet för länge sedan. Allting kan gå i tuu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar!

Passa på att lägra hela london för mig. Jag tröstäter varje dag för att du har lämnat mig (fo rille) *snickers till middag* Jag är typ sjuk, så jag har inte vart ute nåt i helgen *gråter lera* och igår träffade sambo sina pluggisar. Då saknade jag våra skräckfilmsdipkvällar, det må jag säga. Det löste sig dock, herrn kom på besök så donåt worry, han kirrade käk så jag har ändå ätit middag en gång den här helgen blinkblinkblink *anorexi in a bottle*

Saknar dig omåttligt min sköna. Ta kritiken med ett leende och låt solens strålar värma så går jag i idé tills du kommer hem! Puss in heels!

Your worst nightmare sa...

Jag kan inte stava till ide, men det är väldigt likt idre.