söndag 10 oktober 2010

CARPE HESTERNO

tja tja här sitter jag och fångar gårdagen (carpe hesterno alltså, he-he-he! :-D) och dricker en smoothie *fashion* och lyssnar på pulpa *indey?*. den här helgen har varit sjukt chill faktiskt, tror jag bara gjort av med 150 spänn eller nåt (ciggys, sangria samt pompa och bea på burger king *partyprincess*). vi har mest ba druckit vino, rökt ciggys, spelat fifa och pratat män typ...FYI liksom.

aaah den här veckan alltså, tjejen over here kommer get buzy! (gud skoja bara, ofta man säger "tjejen" om sig själv omg alltså). sitter och gör en fin att göra-lista (haha alltid) och det är fan masssssa grejer som måste kirras inser jag nu. hehehe ba ångest :( åååh alltså maaaaami *hjärty*!!! hon kom nyss in och ba "ja..alltså jag vill ju inte att du bara ska behöva äta nudlar där borta" och ba gav mig 2000 spänn...ja ba MAAAAAAAAAAAAAMI *bröli* typ. sen ba "och sen vill jag att du ska bjuda christina på middag också, sån där TEJK AWÄJ kan ju vara roligt! och sen behöver du pengar till taxi också osv osv" och ba typ kastade massa femhundringar på mig. så himla fin asså :')

nej för fan, nu ska jag skriva packlistor! har så jävla svårt med kläderna alltså...6 par skor ska man väl kunna ta med? eller? ELLER? har ingen aning. aaah paniken asså. pussbye lovers

hahahaha döööööööööör av den här bilden. från igår hemma hos lisa och frejzor *hjärty*

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså ÅÅÅH DIN MAMMA <3 <3 <3 har så himla mycket kärlek till henne alltså. hon vill alltid ge mig jättegod mat <3 puss på henne! (öh, in a non-creepy way :((()

chrissy sa...

uppdejt: obs, kröp nyss runt på golvet för att räkna mina skor under sängen, obs :( haha. hade med mig ca 8 par skor från sverige när jag flyttade hit! tror jag. så 6 par = safe.