torsdag 21 oktober 2010

hejsan mamma och pappa

heeeeeeeeeeeeeej eller!!!!! är i london nu...fett coolt jag veeeeeeeeeeeeeet. tänkte ge er en liten snabb update.

har hookat upp med min kusin som också bor här (bara gångavstånd från christina, vad är oddsen liksom?) och jag kanskekanskekanske kan flytta in i hennes lägenhet. den ligger både bra belägen (säger man så?) asså nära tunnelbanan och affärer och så, var förhållandevis fresch och sen äre ju perfekt eftersom det är nära christina också så åååååh HOPPASHOPPASHOPPAS verkligen jag kan få den. ska inte jinxa mer nu, men får besked ikväll iallafall.

och idag har jag sökt lite jobb. både klädaffärer (typ american apparel, haha lol) och caféer typ. några lät rätt positiva så vi får seeee jao. ska fortsätta imorgon också. mm kul info jag vet.

vad mer? bor här i christinas rum och har det i princip för mig själv eftersom hennes bf (cooltuttryck.com) bor i rummet bredvid så jag har liksom egen säng! VARDAGSLYXEN PÅ DEN ASSÅ. haha juste har inte hälsat på de andra som bor i korridoren än..försöker undvika det och det har gått bra än så länge. men asså det finns en chav som heter melissa (haha chavnamn såklart) som bor här som verkar så jäääävla läskig! christina har berättat att hon brukar gå runt i asmysko outfits (typ bodys och genomskinliga tights) och så för hon så jävla mycket oljud. typ på morgonen går hon runt och skriksjunger (asså skojar inte) medans hon spelar sin vidriga rnb (typ sugarbabes) på ashög volym. jag är verkligen asrädd för att råka möta henne i korridoren, så jag står typ och spanar innan jag ska på toaletten eller ut i köket.

mm mensåatteh det är väl typ allt. hade sån sjuk ångest igår morse men nu känns väl det mesta lite ljusare iallafall. saknar er cepigt mycket ska ni veeeeeeta *lyssnar på she can't wait och tänker på er heheheh*. Imorgon ska vi på christinas vänners spelning och på lördag ska vi klubba i en källare! kommer typ festa upp alla pengar första månaden heheheh VAD SKARU GÖRA ÅT SAKEN??? okej nu spårar det ur här. aaah brb bloggen måste kissa, be för mig att jag inte springer in i någon läskig roomie. så dääär nu är jag tillbaka *livebloggning* hann precis undan ett awkward korridormoment, score!


fick värsta välkomstboxen av christina förresten! förutom en erotisk novell och en spexig dricka som heter "boobee" innehöll lådan:
- en fjäderboa
- swine flue wipes
- tre lösnäsor
- 3 shotglas med skelett som LYSER I MÖRKRET!!!! lysa i mörkret är lätt nya hypen *utspår*
- bebisskedar som ser ut som flygplan
- handklovar med hjärtan på
- brösthår som man ska klistra på bröstet (hahahaha asså kommer lätt använda)
- body wipes ifall man inte hinner duscha
- pasta&pizza-kryddor
- fingervantar

asså värsta london survival-kit typ..VAD MER BEHÖVER MAN liksom. tack gumman! forever and ever ;-*

det var nog allt va, men uppdaterar så fort jag kan så fort något nytt händer!!!! LOVEZ YOUUUU /lenniyo!

2 kommentarer:

emily sa...

ÅHHHHHH!!!!! vill ha uppdateringar HELA TIDEN!! du verkar iaf ha det awesome och du och christina får ta hand om varandra. jag saknar dig så sjukt mycket. asså jag döööör! på riktigt. fattade typ precis att du faktiskt har flyttat. började gråta. på riktigt. sitter och gråter nu. haha jag dööör vad löjlig jag är! *skäms och låtsa som om jag har fått en fluga i ögat*

ha så sjukt kul och worka BRÖSTHÅRET <333333 tusen miljoner pussar min underbaraste linnea

Den enda som alltid ger dig julklappar sa...

DET DÄR VAR DEN FINASTE PRESENTEN JAG NÅNSIN HÖRT TALAS OM!!!! *skriver ner allt och ser till att skaffa det till dig i julklapp*