onsdag 6 oktober 2010

carpe cepe


asså så himla produktiv cheeeei eller. vaknade 8, kunde inte somna om så satte mig och gjorde massa viktiga grejer, som typ skicka tusen mejl och skriva engelskt cv. okej cv't gick väl sådär (serri, har typ glömt hur man pratar engelska, kom typ inte ens ihåg hur man säger "utbildning" liks) menmen har börjat iallafall, vilket är en enorm bedrift av mig som aldrig orkar ta tag i grejer. langar också en morgonbild i äkta kenza-style! LYCKADES JAG??? eeehheeheh..stelt. har jag berättat om hur mycket jag älskar kenza btw? typ skitsnygg, inte lika bajsnödig som alla andra modebloggar och så är hon sosse! :D dock orkar jag inte läsa bloggen då den är rätt bawring (förlåt kenzy om du läser älzkar ju dig ändå!!). aja, eftersom jag varit så effektiv hela morgonen UNNAR jag mig att läsa lite fashionblögz nu....129 olästa inlägg!!! det tycker jag att jag förtjänar. tycker inte ni det? va? VA?? SVARA!!! *cepar ur*

hahaha orken azzå. ville illustrera vår "armarna i kors"-dans..assvårt ju! aja, den kan jag iallafall rekommendera alla mina läsare, uppskattas alltid på dansgolvet!!!! =)=)=)=)=)

sen ska jag fortsätta pricka av grejer från min att göra innan london-lista. målet är att få något gjort varje dag....går jättebra...stelt.

Inga kommentarer: