fredag 29 oktober 2010

I'm a hustler babyyyyyyyy

wooooooooohhhhh!!! (shit alltsa hur klarar sig engelsmannen utan bokstaven o? assa den sista bokstaven. den med prickar over. sa javla vard bokstav) har lite tid over sa tankte att jag kunde ge er en liten updateeeeee. vaknade halv atta (efter typ fyra timmars somn) av en frickin brandovning..KUL! eftersom jag egentligen inte riktigt har tillatelse att bo har utan har blivit inhustlad av christina fick vi lite panne eftersom de skulle checka av vilka som utrymt byggnaden typ, sa jag ba hehe I'm outta here och avlagsnade mig lite smidigt fran samlingsplatsen tills jag fick komma in igen! slutett gott alting gott altid kul me litte spening i varda`'n osv ;-) =)

iallafall saker har typ borjat losa sig antligeeeeeeeeeen. sa javla skont! pannen DELUXE som holl pa att utbryta i min kropp azzaaaaah. kollade pa ett rum igar som var helt okej, billigt och bra lage likz och ikvall ska jag pa tva stycken som kanns fett braaaaaaa. en dar man delar med tva svenskar och en med lite tjejer fran andra lander. typ vart att bo med tjejer kanske? pallar fan inte bo med ackliga retardman tror jag..vi alla vet ju vilket som ar det underlagsna konet hehehehe ;))) SKAMTA for fan CHILLA...(obs skamtar ej) *ler F!* sa alternativen ar typ att antingen fa ett eget rum men dela hus med bade boys and girls och liiiite samre lage (men fortfarande ratt centralt yo) ellllller att dela rum med en irish girl eller tva svenska tjejer och daaa ha lite battre lage och aven battre pris. FAR TA OCH SUGA PA DEN KARAMELLEN VA! nej men vi far seee, ska ju som sagt kolla pa rummen ikvall yau. och sen har jag i princip kirrat jobbintervju pa en restaurang ocksa, de sa att de skulle hora av sig iallafall sa vi far se hur det blir med det.

imorgon ar det halloweenferre pa kvallen iallafall, men vi har inte bestamt outfits an!!! vi hypear det som fan iallafall. haha igar blev det pubchill typ, hamnade pa beluschi's SA KLART! men det var GRATIS sa klart vad fan tror ni??? iallafall, det var kul att kolla pa alla 30-nanting som korde dutty wine till typ black eyed peas och lady gaga. just det, onskade ju Major Lazer och FICK DEN!!! haha win eller. da blev linnea glad kan jag saga.

nuuu maste jag packa eftersom jag flyttar harifran och in till kusinen under ett par dagar innan det lost sig med lagga och sadara. fest. HEJDARA!

bild tagen i onsdags nar jag satt pa mitt rum och var opepp pa livet, tank hur snabbt sant kan vanda. carpe diem-kansla pa den!
•●♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥●•

Inga kommentarer: