fredag 1 oktober 2010

live från jobby!

Okej, haram att blogga på jobbet jag veeeeeeeeeet men va fan har så sjukt tråkigt. asså gud, sitter och stör mig på att jag valde heeeelt fel skor idag. ska ju direkt hem till freja och lizor innan vi drar till bernz och hinner inte hem mellan och byta. så nu kommer jag behöva matcha min grymma outfit (vit herrskjorta, trasiga strumpz, rött läppstift höhöhö ba segzi mama eller??? inte, skoja bara) med smutsiga converse. känns bara så himla fel. everydaylifeofafashioniztah.com. sista dagen idag som sagt (gud vad jag upprepar mig känner jag) så vi ska ha avslutningslunch på raw...har hört att det ska vara hippt. nej men aaaaah gött med SUZHII eller??? crejvar.

aaaaaah har så tråååååkigt. tänkte fylla i en sån här rolig lista nu. vet att ingen bryr sig *gråter i tystnad*.


Bästa promenad: ööh spelar ingen roll, så länge det är lite soft natur, vattendrag (hahaha orken azzå), solnedgång så är jag nöjd

Favoritgata: malmskillnadsgatan. nej men, ärligt talat är jag sämst på vad alla gator heter i stockholm..men typ folkungagatan? får alltid en go känsla i kröppah när jag promenerar den gatan fram, trots lodisoverloaden. tror det beror på alla goa barndomsminnen när jag fick sova över hos freja på söder once in a while. eftersom hon bodde inne i stan och jag ute i ghettot var det värsta grejen. okej överflödigfakta.com men nu vet ni!!!

Favoritdrink: typ cosmo eller mojito. allt som är färgglatt och fruktigt works for me...är man tjej så är man!!! hehehehehehe;o) ;-PPPPPPp *cepe*

Äter lyxmiddag på: fråga min sugardaddy. ali tror jag han heter.

Bästa mikromaten: äter aldrig mikromat *anna skipper* nej menneeee typ havregrynsgröt?

Favoritförort: hänger aldrig i någon annan förort än min egen *165 bOrN N rAiSeD* så det får väl bli den då

Fikar gärna på: fikar knappt längre men går ju inte komma ifrån att mackorna är godast på louie louie och string va

Bästa lunchställe: asså cafe 64's (heter det så?) skaldjursrisotto til I diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! inte svar på frågan jag vet men palla bry

Bästa brunchen: men asså jag veeeeeeeeeet inte, vad är dealen med så tråkiga frågor??? brunchar väl bäst hemma då OM NI MÅSTE VETA

Bästa kaffet: dricker inte kaffe :C *mobbad chei*

Bästa konsertlokalen: ööööh pass

Bästa baren: haha asså har ingen åsikt verkligen. billigt = bra

Här bjuder jag mamma på middag: har aldrig hänt

Här bjuder jag pappa på middag: inte där heller *ouppfostrad dotter*

Senaste Stockholmsupptäckt: att det är bawring? nä, vet inte

Senast sedda teater-/dansföreställning: eeeh Ett Dockhem för 3 år sen typ

Senast sedda utställning: jag och tobbe drog på någon utställning på moderna bara för att martin inte ville vara ensam när han jobbade. har ingen aning om vad det var men vi fick gratis öl iallafall! :D:D:D:D

En bra gåbortspresent: grejer man baxat på fyllan brukar vara populärt i min krets

Favoritlyxartikel: lägger ner fett med monneh på schampo och bra hårinpackningar så det får väl bli det då

Läser just nu: inget

Läser helst: bloggar *intellektuell tjej_90*

Favoritråvara: trä såklart

Favoritfärg: svart...precis som min själ :(

Favoritmärke: asså för att låta som vilken "modebloggare" som helst så får jag väl säga Alexander Wang...okej, gud vad bajsnödigt, orkar inte

Favoritskor: converse...originellt jag vet

Klädkonto per månad: 1000 spänn typ

Dricksprocent: haha, nej

Modeförebild: asså finns ju ingen som klär sig bättre än Maja Ivarsson IMO

Motionerar: på mina "promenader"...stelt

Mest överskattade affär: Zara

Det dyraste jag har köpt: min pacemakerrrrr

Favoritprodukt på Systemet: zumbali! högst APK (alkohol per krona)

Favoritprodukt på Apoteket: dagen efter-pillz..SKOJA BARA!!! nej men ansiktsrengöringsshizzle, ipren och resorb

Bästa fyllekäket: falukorv och makaroner..och chips

Bästa förfestmusiken: Scooter

Senast gnolade: "getting over you" med David Guetta av någon sjuk anledning

Senast köpta skivan/-låten: kan ha varit those dancing days för typ tusen år sedan

Mitt sämsta köp någonsin: har inte gjort något major köp som är dåligt tror jag...mest om man bara plussar ihop alla onödiga taxiresor, alla glas vin för 70 kronor styck och alla onödiga klädesplagg som man aldrig använder så blire nog rätt mycket pengar vaaaa

Dansar helst till: Dj Alligator

Senaste impulsköp: typ allt jag köper på tradera..senast var en skjorta jag egentligen inte ville ha

Senaste fyndet: får väl säga min väska som det var 75% rea på..hahaha asså guuuuuud tråkig_modebloggstjej_2.0 på den

Senaste secondhandfyndet: min blazerrrrrrrrr! fast den var ju originally från bikbok så det räknas väl inte

Fulaste klädfärg: brunt! och typ rosa

I dvd-spelaren/datorn: säsong 2 av flight och the conchords

Användbar pryl: men din mutty

Mode jag aldrig vill se igen: dunväst

Värsta huvudbonaden: keps :(

Bästa huvudbonaden: luvor!

Favoritaccessoar: bänga smycken

Bil/Transportmedel: tåg......stelt

Återvinner: aa typ burkar och sånt

Hejar på/håller på: Gudrun S forevah!

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: lyssnar på p3 eller pacemakear jaaao


Inga kommentarer: