söndag 24 oktober 2010

CHEERIO

assa har sagt det forr men shiiit vad tiden gar fort! snart har det gatt en vecka liksom. aja, imorgon ar det mandag och da tror (eller ehh hoppas) jag att det ska borja handa lite grejer, fa svar fran folk och sadara ni vet. sa just nu gar jag mest runt och inte gor sa mycket. har panne typ. men men HEHEHE MAN TANKER JU ALLTID POSITIVT SA KLART! ;-))) iallafall blev tyvarr ingen basement party for oss igar, ingen pallade typ. haha sa himla daliga assa. men men det tar vi igen nasta vecka for da ar det ju HALLOFUCKINGWEEEEEEEEN!! okej, skamta men seriost ar typ astaggad! typ min favorithogtid fo rille. jag och christina ska typ lansa 99p-store och komma med fetaste utkladnaden. kommer bli feeeeett!!!

haha juste fick forresten sms av killen pa stan igar. han kallade mig "the swedish rock star" (typ bara for att jag hade skinnjacka man ba ok) och sen berattade han att han hade varit pa horse back riding hela dagen. hahaha assa jaha?? door.

aja, det var typ allt. imorrn are ny vecka, NYA TAG! *cepe* nej men det ar nice, de kommande veckorna kommer typ alla fran 165 komma hit sa det blir varsta reunionfesten...eller nat. aja, men hare gott sa hors vi! pussen pa tussen!

ps. har lanat en brittish computer forsoker inte verka cool genom att dissa de tre sista bokstaverna om det var nagon som trodde det...hehe HEJDA! ds.

Inga kommentarer: