fredag 22 oktober 2010

mooooornin''''

heeeeei hörni. har egentligen inget nytt att uppdatera om, ville bara kika in och säga hej! ;-) =) nej men har äntligen lyckats fixa internet på min egna datta nu! snor av kinesens (alltså han ÄR kines, man har väl koll) trådlösa. hehehehe man kan alltid lita på asians när det gäller teknik har jag alltid sagt ;)))) *ler SD* och sen har läskiga chaven vaknat nu också..kul. nu ställde hon sig och skrek i korridoren. stämning.

sitter och lyssnar på morgonpasset och saknar sverige. eller nej förresten, hörde ju att det snöade? LOL. det göre ju inte här kan jag säga! hehehehehe ;-D solsken och 10 grader! okeeeej det är sjukt kallt också men whatever så länge jag slipper snön är jag glad.

borde egentligen dra mig iväg snart men ööööh orkar ej. har inte hört något om rummet än, får väl svar senare ikväll. aaaaaah DÖR OM JAG INTE FÅR RUMMET!!!!! har lite panne asså. hehe, aja. hörs senare! puss

Inga kommentarer: