tisdag 25 maj 2010

till alla mina ♥ älskade ♥ vänner: vi ska ha en gryyyyyyyym sommar!!!!!!!=) kom igen!!!!!! ni är de bästa i världen. ja vore inget utan er

ååååh älskar när ni kommenterar!! hinner inte svara på dem just nu men NI SKA VETA ATT JAG LÄSER VARENDA EN! (haha lol skoja, men på riktigt, LOVES YOUUUU)
kollar melodifestivalen och får aids i ögonen av alla vita byxor, västar och busiga frisyrer :( ska sova nu istället. drog till f12 igår ngehehe inte världens dragigaste kväll kanske men som jag alltid brukar säga, INGEN FYLLA ÄR EN OVÄRD FYLLA!!! lovar att ta tag i blöggi snart..HÅLL UT!

•*´¯`*•kärlek•*´¯`*•

2 kommentarer:

Emily Parsons sa...

kul att ni följde med iaf! jag blev kalasfull och avslängd från nattbussen (ba VA?! händer det nån?????) i hässelby gård för att jag satt och spydde i en papperskorg. det va fresh. <3

Linny sa...

hahahaha GUD VAD JAG SKRATTADE!!! du måste fan vara den första som blivit avslängd från en buss vad jag vet..RESPECT!