måndag 31 maj 2010

ba känner LIVET i mig

har precis varit ute och promenixat med mammo och nu ska jag ut och promenera IGEN fast med tobbe och martin. mina nya powerwalk-kompisar!! aja, helgen hörrni! innehöll allt från bitmärken på ryggen (inget snuskigt, lovar!) till att en COOL grabb dissade min frilla på debbans uteservering....själv hade han spikes. juste råkade också istället för att dra upp mitt cigarettpaket ur fickan dra upp ett tampongpaket så typ hela världen såg..obs notera att jag skulle göra detta på ett "coolt" sätt..liksom visa hela världen att jag hade ett ciggpaket i väskan och flasha det. glädje förvandlades till skräck på en halv sekund *allvarlig min*.

idag har jag gått runt och luktat svett hela dagen. note to self: använd aldrig apotekets värdo deo igen...i synnerlighet inte i kombo med en gammal syntetäckel-tischa från gina tricot. nej men satte, livet rullar på! och jag är glad. på fredag fyller sunzhine år!!! feckeliciööööööz!!! nej men puss livet älskar dig HERRÅ!

ps. idag skulle jag fylla i en prenumerants mejladress från något företag i Hörby = utan prickar blev det Horby. Jag ville skratta. Sen var det en som hette Noppa i efternamn och förnamnet slutade på S. Alltså typ "Jonas Noppa". Säg det snabbt några gånger för dig själv OCH FÖRSÖK ATT INTE SKRATTA FÖR FAN!!! *jonas noppa googlar sig själv* *jag blir sparkad* ds

1 kommentar:

Tjejen du känt i mindre än två veckor sa...

Haha åh, gamla Björsa.. Så himla trevlig prick. Jag luktar också lite sverre idag! *high fiive* Kraamen