onsdag 26 maj 2010

lyssnar, läser och smsar sedan texten till U2s "one" efter kärleksbråk ♥ ♥ ♥

azzå det är verkligen perfekt att sitta i med hårinpackningen medans man bloggar..det är ju så viktigt att UTTNYTTJA MINUTRARNA! PLANERA SIN TID osv *bloggar för cosmopolitan*.
Idag har jag:
- köpt jeansleggings (JAG VET!) som jag kan ha på jobbet..trasiga strumpisar håller inte i längden va. från CUBUS var de också! :o
- gjort mitt näst sista prov för terminen. frågorna var typ så här: "hur ska man agera när en kund är missnöjd med något? 1. lyssna klart på vad kunden har att säga och hitta en lösning på problemet eller 2. avbryta kunden och säga att det här hon/han som gjort fel"..älskar livet.
det var allt. förutom att jobba va. MEN DET VISSTE NI JU REDAN ;-);-) :o) adda mig på MSNNNn?? typ.

hallåååå HELGEN??? uffie på medis!!! ba i'll be there fö fan! kommer bli nnnnnnnnnnnnnice.

nej gud, hade verkligen inget kul att skriva idag. nu ska jag skölja ur inpackis och kolla gossip girl. KRAMEN!

*
juste, har köpt busskort idag också!! ba hejsvejs 700 spänn hoppas vi ses någon gång!! :( *host*mammabetalade*host*

Inga kommentarer: