söndag 23 maj 2010

hej hallå livet jorå det är bara bra själv då?

spelar ingen roll att man tar en "bloggpaus" (haha SKOJA) INGEN VERKAR JU SAKNA EN ÄNDÅ!!! :(( nee skoja bara (*inte*) HEEEJ PÅ ER!!! livet är rätt nice just nu även fast jag knappt hinner med någonting känns det som. the partynejtah är inte van vid att jobba heltid, känns så hiiiimla konstigt. fast bra som fan också förstås. helgen har varit niiiice. vi har picknickat järnet och jag har bränt mig och fått massa fräknisar (FÖRLÅT vill inte vara en av dem som tjatar om sina fräknar, så ba äre tre stycken typ, men ibland får man vällll) och göttat mig..ständigt med ett glas virre i handen och ett skratt på läpparna! ;-D ;-) nej men ja, NU ÄRE SOMMAR HÖRRNI! kan langa lite pix från i fredags.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
hahaha, nya grejen är att ta "hej, vi har varit ett par i 7 år"-bilder" SÅ.JÄVLA.KUL.!!
Photobucket
Photobucket

nu ska jag skölja ur min hårinpackning och kolla gossip girl. KRAMEN! (hahaha vårt nya hejdå-ord...COMEDY GOLD!!)

4 kommentarer:

Frufa lugnt sa...

Hahaha, jag älskar att sjunollan är med i vår sjuårsbild, typ som vår beebee! Eller "det var den som förde oss samman" Jag borde fan bli sitt ner komiker. Skön video förresten till mat bira kvinnor weed. Kramen!

julia sa...

tja snyggo. fan vad fett att kika in här lite sorgset i brist på annat och mötas av en uppdatering :D :D tack för alla bajshistorier och sorgliga högstadieberättelser *misfits* puss!

chrissy sa...

haha. JAG SAKNAR DIN BLÖGGI!! men jag ville inte säga nåt för jag respekterar din nya roll som en working woman. (mest för att jag hoppas på att det betyder att du flyttar ihop med mig i höst, pepppppppppeennnnnnn eller!! och mest pepp på det för att jag får delad vårdnad om din dvd-samling, dina kläder och ALLT SOM ÄR DITT då. skoja. elleeeeer?) i alla fall. KOM TILLBAKA DET ÄR NÅGOT SOM SAKNAS BLOGGVÄRLDEN ÄR INTE DENSAMMA UTAN DIG!

Linny sa...

fruz: hahaha ååååh du är verkligen comedy gold!
juuuuuuli..a: åååh, ska samla på mig massa fler bajshistorier tills nästa gång vi ses...bloggträffen kanske?!
chrissy fizzy: ÅÅÅÅÅÅH ASSÅ SAKNAR MAN DIG MASSA MER NU ELLER?!?!?! jaaaaah jag kommer vara en rik woman, jag ska KÖPA en fyra till dig i camden, coolio eller?? KOM HEM NU!!!!!!!!!!1