onsdag 12 maj 2010

my lipstick bringz all the boyz to the yaaard

sitter här och är vardagschic. har precis tränat till en dvd med paulo roberto. obs inget skämt obs. men asså jag fick den gratis så det var inte som att jag gick och köpte den GUD VAD FAN TROR NI OM MIG? hursomhelst dvd'n är asmobbad och jag känner mig rätt special när jag står där och typ hoppar grodhopp medans paulo skriker saker som "det finns bara ett sätt att FÖRBRÄNNA FETT!!" hahaha, gud SKRATTAR LIKA MYCKET VARJE GÅNG. hatar paulo. särskilt eftersom han inte har någon som helst självdistans och sitter så där "casual" på en bakochframvänd stol pratar om hur man ska nå sina mål. okej nog om paulo DET HÄR ÄR FAKTISKT MIN BLOGG DEN HANDLAR OM MIG OCH OM MITT LIV OCH JAG FÅR SKRIVA VAD JAG VILL I DEN OSV

som sagt, sitter här och är vardagschic med min nya hårinpackning jag fick av ale som luktar stöööööööööört gott. älskar att ha vänner som är frisörer, ETT HETT TIPS TILL ALLA DÄR UTE!!!1 ska ut i natta och parta, det är därför jag GROOMAR mig. hahaha sköja, fast egentligen inte *allvarlig min*. nej men ja, f12 verkar det luta åt. nnnnice typ!

gud, har så himla mycket att blogga om!!! har ju blivit en hard working woman för fa-an!!! känns asbra. känns som att man liksom betyder något...GÖR SKILLNAD. asså hahaha finns jag? nej men ja, sitter i telefon hela dagarna (obs inte telefonförsäljning igen obs skjuter hellre mig själv obs) på en tidning...det är soft! (y) därför jag inte kan sitta här och underhålla er hela dagarna TYVÄRR ASSÅ. ni ba *bryr*

vad mer? JO köpte ett läppstift idag! älskar att gå in på sminkavdelningar där folk verkligen HAR KOLL och ba "den häääär färgen passar perfekt till din hudton blabla *lägger värsta pro-mejken med hundra olika produkter och penslar medan jag ba sitter och nickar och ler*" LÖVE IT!!! så ja, drog till Mac på Åhlens och fick med mig ett läppstift. titta va fiiiiint:

ba bye bye budgetsmink från viva la diva och h&m! nerå, h&m är bra ibland, eyebrowfix och nagellacket till exempel :D *ler övertygande*

shit nu måste jag skölja ur min hårinpackning, har typ suttit i i en halvtimma nu!!! *vild och galen tjej*
/Ronja_90

2 kommentarer:

Soph sa...

snyggt läppstift! snygg tjej också ;)

Linny sa...

tack tack tihi!