torsdag 6 maj 2010

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej



sitter och dräggar hemma hos lisafreja (finare än frisa) och luktar svett. har snyltat kladdkakeballerinas ur skafferiet och nu mår jag illa. har också haft sönder ett vinglas. som plåster på såren har jag iallafall diskat! sen har jag suttit ute på balkongen och "jobbat på brännan" (spyr) medan en hantverkare helt plötsligt stack ut huvudet i fönstret bredvid. alltså, han var bara 2 meter bort liksom och jag ba tjaaa här sitter jag i trollor och linne med bananer på. stämningen var GOD!

juste i tisdags! drog ju på tobbes skiva. tv-spelstema och vi var the sims! hade till och med övat in språket, dansen och movesen, FAN BÄSTA! sen blev det ju tyvärr så att en viss person (NÄMNER INGA NAMN HÄR) blev utslängd från sin EGEN skiva innan efterrätten ens börjat vilket kändes lite fail men vi lät inte det stoppa oss utan drog dit och fick faktiskt in den utslängde "festprissen" (haha) innan han blev utslängd igen. fick iallafall ragg av en Ash, fotade mig med en kille med tigerhuvud och gjorde "high five- och ryggdunk"-grejen med en vakt. Fint vare!

nej, nu ska jag skärpa till mig. TJARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Inga kommentarer: