lördag 29 maj 2010

DET ÄR SOOOOOOOOOOOL! (i ett crescendo)



Li bad nån att gästblogga medans hon tar hand om sig själv. Det är inte lätt att ha spenar. Som tur är har hon mig (svartluvan i mitten) som är snäll nog att ta sig an uppgiften. Hon är fri nu, inte som oss med blåa små bilar.

Vi var på olika ställen alla tre igår, då brukar det bli lite kaos. Nån spydde mellan bilar, nån satt i nåns knä, nån rökte ihjäl sig, nån fick reda på hemligheter, nån såg bröstvårtor, nån trodde att nån var död. Tre tjejer blödde.

Jag var ute med mitt jöbb och vi började på skeppsholmen. Det märks verkligen vilken bransch jag är i. Det fanns vin så att det räckte till två glas var och vi fick en hemlig artist. Det var någon som sjöng folksånger för oss accapella. Och sen hade vi röstuppvärmning i typ en halvtimma innan vi började sjunga själva. "Sandeeeen är fuktig och kvinnan är ung" sjöng vi i kör, så himla cheesy. Sen var det en som ville signa mig till sin modellagentur, jag rodnade och skämtade bort det, haha! Inte min grej det där.

Sen drog vi ut och det var vilt, folk bråkade och andra berättade för mycket. Sen skulle jag möta upp mina donnor. Blir så glad när de kommer, en drunker än den andra, svajande nerför götgatsbacken. Efter nattliga sms om bro-codes så somnade vi runt kl 4. Vaknade kl 8 och kunde inte somna om. Jag hatar mig själv. Men Li är hooked på nya Skins. Jag har klätt ut mig till Lady Gaga. Vi käkade sushi till frulle förresten. Värt.

Nu dansar vi aerobic och salsa. Jag ska nog börja ha kurser i Salsaerobic. Sen ska jag gifta mig med en av mina klienter som heter Giorgio och bor på rivieran. Vi ska skaffa en hel hög med ungar och jag ska bli hans hemmafru tills han är otrogen med Salsicca och jag står ensam på gatan. Jag finner Gud och börjar dansa breakdance. Blir ett internetskämt när jag påstår att jag är gravid med nya Messias. Vilket visar sig vara sant, men mina ateistvänner förvisar mig. Istället embracear de kristna mig. De börjar dock att hata mig när min son failar och blir bundis med djävulen. Jag dör utfattig i rännstenen.

Nu ska vi festa vidare, så himla creeezy *ironi*. Smultronpussar till er alla? Med vänliga hälsningar, F to the reja.

1 kommentar:

chrissy sa...

hahaha. ååh. kan inte du ta över partynejtorbloggen helt och hållet? *snäll vän* jag skrattade, jag grät, jag LEVDE MED. så himla fint frEYa! (haha förlåt ville bara få med ett "ey" nånstans i den här kommentaren) jag överöser dig i regnbågskyssar