söndag 2 maj 2010

youtubeklipp som förgyller mitt liv just nu:


hahaha alltså jag skrattar lika mycket varje gång. vi har verkligen gått runt hela helgen och försökt återskapa den här, vi får till allt förutom MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH-vrålet.

och så en auto-tune på det! hahaha typ ännu bättre



HAHAHAHAHAA "ALARM, ALAAAAAAAAAAAAAARM" jag döööööööööör

"ok, men varför ligger här halm överallt?" hahaha asså jag orkar inte! fint att "vi imiterar tysk porrfilm" (som jag HUSERAR (är det ens ett ord?) i) kommer upp också

alltså stördheten


alltså jag kissar på mig. det där är våra nya moves på dansgolvet.

alltså hundens min på 0.23. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

okej det här är ju egentligen lite tarrigt men va fan, folk som ramlar ÄR kul okej? hatar föresten extreme home makeover..så himla hysteriskt.

Inga kommentarer: