torsdag 27 maj 2010

obs obs varnar känsliga tittare. man vill inte leva efter att ha sett det här klippet.



VAD.FAN? ba "varje gång jag går in i affären andas jag...fashion..." medans mamman ba "KLART HON SKA HA DET BÄSTA! *ler*". kul uppväxt hon måste ha haft känner jag. ba "mammamamma, jag spillde glass på 50 000 kronors chanel-klänningen!!" och mamman ba "CHLOÉEE FÖR I HELVETE!!" och ba "vi köper CHRISTIAN LOBOTÄÄÄN-barbies till henne men hon får fan inte öppna förpackningarna" typ. tack julia för tipset!

5 kommentarer:

julia sa...

alltså hon är så lol! gud, blir typ illamående. men ändå rätt kul, typ när hon posar och kollar in i fel kamera <3 längtar till hennes blogg kommer. eller?

Lizor sa...

Jag ville på riktigt köra ner mitt huvud så långt ner i en avfallskvarn det bara går och trycka på en knapp så att det sakta mosas in sopor i skallen på mig. Tack Linnea och Julia <3

emily sa...

ahhhhhhhhhh vill dööö! planera mord? <3

astrid sa...

avskyn i mammans röst när hon säger att paparazzifotograferna kan se lite "luuufsiga" ut </3

Linny sa...

hahaha åh loves you! men ja, MAMMAN som hela tiden ba "damn I raised her well! *ler överklass*"