torsdag 13 maj 2010

min topp 5-hatlista just nu:

1. folk som sätter vattenstämpel på sina foton. SERRI VEM TROR NI VILL SNO ERA SÄMST TAGNA BILDER?? ba "ååååh FAN VAD SNYGG BILD den ska jag lägga upp på MIN blogg!!...men va faaaan den hade ju vattenstämpel :C:C ATTANS!!!"
2. devote.se. förstår inte hur folk orkar? sidan läggs ner typ fem gånger om dagen, alla ens inlägg verkar försvinna och alla kommentarer man får är typ "hihi gu va söt blogg så himla tokiga bilder :) kolla gärna in min blogg och LÄMNA EN KOMMENTAR ANNARS DÖDAR JAG DIG!!!!" typ.
3. folk som "maybe attendar" på fejan. haha asså orka?? ba tryck på attending eller låt bli.
4. folk som skriver saker i stil med "kan tyvärr inte komma, är i malmö då" på events på facebook....VEM FAN BRYR SIG??? gud, blir verkligen provocerad på riktigt.
5. falskhet.
-
bubblare: Hey soul sister med train :(

Inga kommentarer: