lördag 20 november 2010

*vild*

dear blog. today...was a good day. hahahah skämta bara. fan vad kul om jag ba "nu e ja engelsk" och börjar skriva på engelska. gud vad ni hade hatat mig då. pallar verkligen inte folk som ba "nu ska jag skriva på engelska...fast alla mina vänner är svenska" typ..man ba hörru ingen bryr sig om vad du har att säga. obs hatar inte alla, folk som faktiskt KAN engelska får gärna skriva på engelska..typ christina! :D ni andra kan ju bara lägga ner. haha, SKOJAR JU BARA FÖR FAN CHILLA?? :( iallafall, sitter och målar naglarna och tänkta att jag ju kunde blogga medans! :D multitasked man är. vi ska ut och parta i shoreditch ikväll nämligen va, men först hem till chrissyluv och föra! har bara rödvin dock :( var tvungen att köpa en flarra så jag kunde öva på att öppna med korkskruv. kan ju vara bra att kunna om man är bartender kanskeeeeeeeee. haha "bartender"...lol.

ööööh har jobbat hela veckan typ. ASSÅ VET NI HUR TRÖTT MAN BLIR AV ATT JOBBA ELLER? skoja. nej men asså aaaaah får så JÄVLA ont i typ hela kröppah av att stå upp/springa runt hundra timmar i sträck..serri ska aldrig driva med eccoskor igen..my feet is killing me azå. iallafall, på jobbet går det typ braaaaa. även om jag fattar noll typ most of the time är folk sjukt snälla. FÖRUTOM en tjej som varit asaggro hela tiden, har verkligen känt hur mycket hon hatar mig. fast hon ska tydligen sluta imorgon så det är lurre va.

kommer nog hem till jul btw! har kollat med min chef och det är lugnt. VILL NI DET ELLER? nej men aah, måste bara hitta några softa biljetter, drygt dock att billigaste går på typ 1500 (på ryanair OBS) man ba ZKOJ! men ah, kör nog på det. DÅ BLIR NI GLADA VA? skemty.

slut på tråkigt inlägg. nu ska jag fixa fejjan och dra till chrissy.

/hehehe gissa!?

2 kommentarer:

Soph sa...

sa ju att man inte ska dissa eccoskor ;) åh, vad roligt att du kommer hem! hemma till nyår också?

Linny sa...

haha har du sagt det??? vad fint. jaa eller hur! inte nyår dock, drar tillbaka runt 28:e, måste jobba :/