söndag 7 november 2010

varsågod för viktigt blogginlägg

asså huvudvärken idag eller? döööööööööör. aja. så där såg jag ut igår kväll! men hade jacka på mig så outfittyn syntes inte :( aja, gött då kan jag ha den en gång till! :D heheheheheh. cepe. igår iallafall, drog på bangers and mash-grejen på brick lane...det var narre! fick cigarettz av alla och danzade till major lazer, det är så vi jobbar jao. sen råkade jag ta fel buss hem och hamnade någon annanstans men kom till slut hem safe iallafall! haha har för mig att jag började springa assnabbt från busshållplatsen hem av någon anledning? tihi, cepe man är ;-) haha, ååååh önskar att man kunde spela in alla telefonsamtal man gör, har för mig att den jag och christina hade när jag var på helt fel busshållplats där det var helt öde och inte visste hur jag skulle åka hem och christina var utelåst från sitt hus var rätt zköj va! men kommer inte ihåg vad vi sa. hahaha, juste christina råkade ge mitt nummer istället för sitt till något asjobbigt cepe igår så imorse blev jag väckt av att människan ringer och ba HÄJ HÄJ KAN DU SKICKA CHRISTINAS NR? och istället för att ba "eeeh WRONG NUMBER" eller nåt så ba "eeh kan jag smsa det till dig istället?" vilket jag inte gjort såklart så nu ba ringer han heeeela tiden, asså orkar eeeeeeej. haha och juste igår ville någon ha mitt nr och tänkte vara SMART den här gången och ge mitt svenska nummer istället, men självklart ska han ju makea sure att jag inte givit honom fel nr och testringa, hahaha pino eller? så nu håller han på och ringer också. NEJ MEN DET ÄR JU KUL SÅNT HÄR! :D naj, nu ska jag fortsätta ligga här och lyssna på 2 steg från parran (som inte fanns på spottan i uk så freja har skickatttt det till mig! :D asså PUSS!) och leka med datty. mm, det var dagens viktiga info! hejdå

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså ååh finiz outfitty ellah!! hahaha, åååh just det! hade typ glömt att jag blev utelåst, ehehehe SÅN É JA! ;)) hahah alltså ÅÅH FÖRLÅÅÅT!! ber typ 100034 gånger om ursäkt! *hoppas du slipper byta nummer typ* *ler snäll vän ler* ;(

Linny sa...

hahahaha nej men det var bara zkoj ju!!!! WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER eller vad de brukar säga? ;-(