torsdag 4 november 2010

F CKING FINALLY!!!!

har ÄNTLIGEN fått internet till läggan nu!!!!! glädjen asså. har bara legat här i flera timmar nu, ätit flappy jacks (små "bars" som smakar havreboll typ) och försökt uppdatera mig om allt jag missat de här 3 (!!!) dagarna. känner mig helt vilsen..vad händer i sverige egentligen? VILKA ÄR KVAR I IDOL? typ SÅNT vill jag veta.

iallafall, har flyttat in i min nya lägga nu, känns askalas. inga heltäckningsmattor och vattenkranarna är normala! alltså inte såna där det är två kranar, en varm och en kall, utan HELT normala. och så har vi balkong på rummet! och eftersom det typ är 15 grader här fortfarande kan man liksom sitta där ute och chilla om man vill. inte för att jag pallat göra det men ändå. mmmm MAN MÅR, MAN MÅR! eftersom jag inte har någon kamera här langar jag lite googlepics:
okej, det här var det bästa jag kunde fixa från googlemaps, men iallafall här bor vi va! fönstret längst upp är vårt rum. "eeeh vare inte london hon skulle till DET SER JU UT SOM TYP RYSSLAND" tänker ni säkert nu men VA FAN bilden gör den inte rättvisa okej? :( fett mysigt, med gräsmatta utanför där det springer runt små ekorrar, så himla feint! och precis bakom hörnet har vi en fin liten butik som säljer Ben&Jerrys för 25 spänn och man kan få tag på sprit typ twenty four seven!!!!
och om man promenerar typ 5 minuter kommer man till den här parken! sjukt stor och sjukt MYZIG nu så här på hösten också ;-) *gay* nej men satte ah, det känns bra, det göre!

MEN JAG SAKNAR JU ER!!! :(((( lyssnar igenom 2 steg från paradise, blir fett sentimental och ba buhuhu den här handlar ju om honom och den handlar ju om henne och ååååh vad allt hade varit tusen gånger roligare om NI var här! :( och jag blir fett ledsen för jag vet inte längre om jag kommer kunna komma hem till jul och då lär det dröja typ 4 månader tills vi ses :((( och liksom ba va, ingen svensk jul typ? HUR SKA DET GÅ??? aja, vi får seeeee när det närmar sig men jag hoppppppas vi ses om inte allt för lång tid. har ju redan haft möjlighet att träffa några av er efter bara någon vecka så det får man väl vara tacksam för...eller nåt.

nein, nu ska jag kirra maaaaaaaat. ena sekunden äre typ helt underbart att välja själv vad man ska äta, just nu lever jag på en sjuuuuuuukt god tomatsoppa (hittade receptet i Topphälsa, hahaha JAG DÖR vad jag hatar den tidningen) men ah iallafall SÅ JÄVLA GOD ÄR DEN! så har man lite ruccola i och lite fetaost och något gött bröd och ba NOM NOM!!!! dör. men ja, andra sekunden så gör man en bröli och ba MAAAAAAAAAAAMI ge mig maaaaaaaaaaat typ.

men ah, uppdejtar kanske lite mer senare ikväll. mina roomies ska ut och fezta så har hela rummet för mig själv = jag kan ha photoboot-session ostört ;))))) nej men satte ah, KOM IN PÅ SKYPE TYP?? hör sen, pusshaj!

4 kommentarer:

Fruf da luf sa...

Åh, jag är så himla glad för din skull! :D:D:D Är det nära tuben? Hur är dom du bor med? AAAAH, vill veta allt! *äter marsglass, är sund*

Ps Freja Ds sa...

Och utveckla gärna det där med att inte komma hem i jul...? :(((

Linny sa...

tio minuter från tubish, så det är narre! mina roomies är sköna, så det är verkligen inget problem att bo med dem. sen äre ju lite fransmän och en spanjor också, de är spännande.

asså det är mest oklart bara, har ju ingen aning om hur det blir med jobb och så där än och hur lätt det är med ledighet och sånt..så det är mest att jag inte vet något bara.

ska försöka updejta mer sen! PUSS IN HEELS!

chrissy sa...

åååh, men jag älskar ryssland!! jättefiiiiint jueeeh <3<3<3