torsdag 11 november 2010

jag nu: £_£

hehehe eftersom allt löst sig med jobb osv nu tänkte jag UNNA MAJ genom att shoppa lite på asos. fri frakt och allt gick på 400 typ! festen...HÄR ÄÄÄÄÄREN!:


idag har jag bara chillat hemma och pluggat "safe ways of working" som jag fått från jöbbet. eftersom frågorna typ behandlar ämnen som "så här lyfter du en låda" och "hur man respekterar sina kollegor" så var det rätt lugna PUCKAR om man säger. sen imorrn ska jag in till jobby igen och sen ska jag handla jobbkläder. typ svarta tygskor och andra svarta kläder som inte har tusen hål i sig. yes, VET ATT NI BRYR ER. juste jobbade ju igår lite mer på kvällen. gick typ bra tror jag. kändes bra iallafall, ingen ångest so far. haha, en full tant som beställde en drink tyckte den var för dyr och ba "are you fucking kidding me????" haha ba nej i'm not fucking kidding you din snåla subba! neh, skoja bara....men orka likzor!!! annars är folk fett trevliga. fick tillochmed dricks! haha luuulz.

aja, tjaaaah

2 kommentarer:

chrissy sa...

meh härmizzz!!! *kastar saker* NÄ, SKOJA BA! fast ett hett tipz: den där guldkorsringen har redan börjat typ "flagna" för mig, den får bara 1½/5 guldchristinor. åååh men kjolli var ju hur segsi som helst!! *dreglar* haha åååh ditt jobb låter amejsing! avizZ! justeee och länken för secondhandgreyen: http://maidenshop.blogspot.com/ verkar ju typ bra??

Linny sa...

haha felååååååt!!!! DON'T HATE ME CUZ I'M BEAUTIFUL!!! falsk subba man är asså. haha GULDCHRISTINOR! dööör. men hmmm jaaa får ta och SUGA på den karamellen, det är ju fri frakt om man skickar tillbaka något så det är ju narrebarre liksom ;))) najzi najzi, ska checka out den där. ska ändå inte jobby i helgen så det blir ju asbra. haha, ska btw på typ en rock/metal-klubb imorgon?? DÖÖÖÖR