tisdag 9 november 2010

aids i ögonen

kollade nyss på det där "ung och bortskämd" eller vad det heter. LOL asså. men det jag mest störde mig på var faktiskt inte alla misslyckade aborter eller på hon tjejen som ba "för mig som är DJURVÄN kändes det helt fel att gå in i ett slakthus" och sen typ hetsåt massa köttfärsås sekunden efter. nej, asså det värsta är ju alla misslyckade frisyrer??? ba "när det gäller yta finns inga genvägar", ba men asså du har ju obviously tagit en jävla genväg?? nej men på rille, allas hår såg ju typ ut som buskar??? ba hört talas om BALSAM??? *kramar min kerastase-inpackning hårt* blir verkligen provocerad av detta :-( hahaha och asså föräldrarna är ju typ värre än kidsen. liksom, pappan med backslick, hästsvans och päls??? hahahaha kan inte sluta skratta.


sen har jag kollat på nya grotesco också. ååååååh SÅ HIMLA BRAAAAAA!!!! ba "våra barn, Miranda och Kärleken..och Kenneth" hahahah I DAJD!!! enda planen jag har idag är att chilla i sängen och kolla kvalle-tv! asnarre. juste, jag gjorde ju ett trial shift på en pub igår! haha ba *glömde nämna*. gick bra typ, tror jag! bara jag får mitt bankkonto imorgon (ska vara askrångligt tydligen) så verkade det som att jag kan börja jobba där. fest? FEST! pusshaj/ linnea-deziree

Inga kommentarer: