fredag 12 november 2010

crazy little fashion girl *smil*

asså shit vad crazy man ääääääääär!!!! har handlat ÄNNU mer grejer idag, typ detta:
har velat ha en så kallad "bucket bag" aslänge och nu hittade jag en på prajman för bara 50 spänn! :D
två par såna där för 10 spänn bangar man ju inte på
lite fräcka fashionstrumpisar

fett maxade nagellack från boots för bara 60 spänn typ. (förlåt christajnan nu härmades jag igen!!!!) aja, de är assnygga iallafall. sånt där mintgrönt som var ashypeat förut, ett metallicblått och ett knallgrönt. så jävla peppad på det sistnämnda alltså. tror jag ska inviga det imorgon när jag drar på LIZZEN TO DIZZ - rock/metalklubb!!! hahaha, jag dööööör. eftersom christina är bortrest den här helgen (ska träffa svärisarna, så himla feint!) har mina roomies frågat om jag ville joina dem på rockerklubb *tar på mig läderkjolen och leopardlinnet* nej men det blir nog spännande *öppensinnad*. drömmen vore ju att få lägra en ginger rocker...mmm....haha skämty.

iallafall, sen köpte jag massa andra nödvändiga grejer också, typ lite jobbkläder. behöver bara ha helsvart på mig så det känns ju lurrewurre liksom. haha serri skulle typ vägra ett jobb om det var fula arbetskläder...som typ keps eller nåt...*dryg subba*

nu ska jag dra iväg och äta med min cuuuuuuz! DET BLIR NANDOS! :D så jävla narrebarre asså. hare gött små fashion kidz, gör inga fashion mistakes nu....*irriterad*. PUSS!

1 kommentar:

chrissy sa...

alltså blir så jävla ARG!!! haha nej men du kan ju inte rå för att vi har den bästa smaken i världen??? haha KUL GREJ, jag har också det blåmetalliska lacket ;(((( men jag gillar det inte så du hade typ kunnat få det! haha ajaa det är en dag i morgon också. får börja tänka på refrängen. men rockklubb!! ojojoj! nu blevre mycket här. brätta! brätta aaaallt!