måndag 8 november 2010

hot N cold.....*seriös min*

asså okej en grej som är jävligt jobbig här är vår cepedusch. det GÅR inte att få normal temperatur. antingen cepevarmt eller för kallt. asså det går inte ens att få ljummet!!!! mår mkt dålit över detta. ngn som har ett tips att dela me sej av för att slippa lidadneT? :-( nej men på rille, sjukt onarre är det. möööh det är kallt ute idag också. 8 grader och regn. måste köpa vinterjacka och vinterskor snart. funtar på antingen en sån där grön i militärstyle som jag hittat i camden eller en svart päls från primark, eller varför inte båda? ngehehehe. sen ska jag kolla hos dr martens om de har de där bronsiga kängorna som jag vill haaaaa. tydligen ska alla modeller som någonsin tillverkats finnas i deras butik så vi får seeee jao. asså är man glad över att slippa ännu en horvinter eller??? så jävla gött att kunna gå runt i SNYGGA vinterkläder och ändå inte frysa!!!! mmmmm myser av bara TANKEN va. nu ska jag dra iväg till någon job center-grej. SPÄNNANDE VA??? puss och kramen ses på staden!

ps. juste juste juste!!! cepet 1 (som han heter i min mobil) ringde igår och jag råkade svara. hahahaha så jävla stelt!!! han ba "vi kanske kan ses i veckan?" och ja ba "eeeh....yeah maybe!" haha och han ba "vad menar du med "eeeh maybe"?" och lät fett sårad typ. sen hittade jag på något om att en kompis ska komma och hälsa på. gud alltså, så himla pino. och sen ringde cepet 2 också och frågade efter christina igen, hahaha asså orkar ej. ja ba "eeeh nej, hon ville inte ge ut sitt nummer, sorry!" hahaha, så himla okänslig tjej asså men va fan, PALLAR MAN??? så ja, man har ju sina HANDS FULL om man säger! :D hehe..inte. ah, skitsamma. herrå

Inga kommentarer: