måndag 8 november 2010

"EEEEH PARKOUR!!!!!"

hahahha asså hade heeeeeeelt glömt bort det här!!! på hemvägen från east 93. chrissielover har lagt upp, sån himla härlig tjej de där! ;-)


hahahah ASSÅ JAG DÖÖÖÖÖÖR!!! ser ni att jag verkligen är en sekund från att ramla? så jävla ceppy!!!

hahaha asså HJÄRNDÖDHETEN!!! och dör av christinas "det här är så jävla SPÄNNANDE!!!" och att jag förgäves försöker tända min döda cigg typ fem gånger.

hahaha och så blev jag påmind om en till grej som hände på vägen hem, citerar christajny: "det bästa på hela kvällen kan man argumentera var på bussen hem sen, när vi stod bredvid en tjej med världens finaste tote bag. jag ba "linnea...står...står det inte...? det står väl inte...?" och hon ba "AAAAH! JO DET GÖR DET!" (vi pratar så här på ricke, lovar) och ja vi blev helt eld å låger. "
hahahaha som sagt, berättar kanske någon gång i framtiden vad det stod på den där påsen. ni kommer bli så jävla lyckliga, precis som jag och christina blev. *allvarlig min*

Inga kommentarer: