måndag 15 november 2010

FÖR ER

insåg typ precis att imorgon har jag varit här i prick en månad, så idag är det alltså en månad sen jag tog farväl *är aldrig dramatisk* av mina finon. DET HÄR INLÄGGET TILLÄGNAR JAG ER:

liksom "hej lisa. tack för att du vile va min brev kompis. jag blev glad. :-). mina fristids hobis är mode. jag vill bli model. jag hopas att jag får se en bild på dig snart. jag hopas att du är söt. jag gillar inte fula mskr. här kommer en bild på min mamma. hon är jätte söt." hahahaha asså så jävla roligt, orkar inte.
får mardrömmar men det är okej...FÖR JAG TYCKER OM ER SÅ HIMLA MYCKET!!!
och så här såg de ut på min fina surprise hejdå-fest. BÄSTA ÖGONBLICKET I MITT LIV!!! nej men på riktigt, fan det finaste någon gjort för mig!!! *rörd* *skulle ha gjort ett cyberhjärta här men då fuckar hela html-skiten upp sig, ni får försöka att föreställa er det istället, vet att det är svårt, MEN FÖRSÖK OKEJ?!!!!*

NI ÄR SÅ JÄVLA SAKNADE OKEJ???

2 kommentarer:

chrissy sa...

FINA ROM ÄR RÅ!

Söt tjej med tofsar sa...

Åååh jag blir helt varm i hjärti! Känns som om du vart borta mycket längre än en månad.. DU är så himla saknad, men snart kommer vi och våldgästar dig!!!!!! Fina Londonflickan, så himla stolt! *typ tår i ögat* ... *på rille* <3 (hehe jag kan göra dom utan problem ;-))