tisdag 14 september 2010

rubrik my ass! *cool*



sitter här och väntar på att mitt gossip girl-avsnitt (asså kan serena bara dö??? hatar henne) ska "buffra" (hahaha heter det så? *it-tjej*) klart och tar djupa webcambilder på mig själv. lugnt med er eller? försökte fota mitt jävla utslag som jag fått i ansiktet (bredvid ögat precis, asäckligt) men kände att jag exposade för mycket av mitt privatliv så det blev inget mer med det. har även fått utslag på typ magen och ryggen, ba what is happening to me?? *outar* nej men satte aaah mitt liv är inte så glammigt som man kan tro alla gånger!!!! cepe. juste, ofta CEO har ställt in sin spelning på strand?? apropå ingenting, men sjukt kefft iallafall. ah, det var typ bara det jag hade att säga, ville bara letta på mitt hjärttat kann ju va shönt iblannd! ;-P

KRAMEN! ///////////lineysliney

Inga kommentarer: