måndag 13 september 2010

fashionistah in da citah

hahaha kollar på "det okända". så himla cepe. ba "din farfar brukade tvätta sina kläder i den här tvättstugan, det är därför han kastar negativa krafter på dig varje gång du kommer in i det rummet, men nu vill han försonas med dig" typ. shit asså, så himla mäktiga grejer det här..kommer nog drömma om spirits and ghosts inatt.

idag efter jobbet stannade jag och emz kvar och kollade sista avsnittet av true blood (ööh typ asdåligt??) sen drog vi ut i city och shoppade!!! asså hade typ en "shopping coma", så fort jag såg något nice så ba köpte jag det typ, utan att tänka på konsekvenserna!!! nu vet jag hur det känns att vara FRI!!! *cepe* nej men ah, det här köpte jag:

pälskrage i fuskpäls såklart!!! så himla synd om de små söta och gulliga djuren JU!! *äter lite mer hamburgare*
och den här fyndade jag på rea! hehehe *ler crazy smile* *sofi fahrman* det är en sån med axelrem och små handtag typ, ba 125 spänn! :D
såna där "ankelboots" eller "stövletter" som gör att jag kommer se ut som random blond modebloggartjej med skinnjacka, rutig skjorta och fet stickad halsduk runt halsen..fezt!

sen köpte jag två par strumpisar (ett par nätisar och ett par med en sån där söm! vet att ni bryr er) och en kajal! :D NU ÄR JAG MER ÄN REDO FÖR HÖSTEN!!!! skämta för fan, man är väl inte helt cepe.

yes så ere. nu ska jag duschaaaaaaaaaaaa. //////lolneaaaaa

ps. och juste, köpte ju ett par stentvättade jeans och rosa hörlurar från tradera igår också. lyxfällan nästa azzåååå. DS

PS2. juste fick prata i telefon med lars-åke lagrell idag!!! asså hur fin gubbiz? och tydligen sosse också!! ba PUSS!