torsdag 30 september 2010

haha inte pk jag vet men va fan vill du ha pk gå in på happilyeverafter.se eller nåt

Me

fan, nästa gång jag djar

ska jag hyra in nudd

7:21pmLisa

åååh

7:21pmMe

han ska få dansa i en bur

7:22pmLisa

med maraccas?

7:22pmMe

jaaaa

7:22pmLisa

hahaha

åååååh

så får man betala 5 kr och bli nuddad

7:22pmMe

hahaha jaaaa

haha asså fy faaan tänk om vi typ skulle stöta på honom på fyllan, shit vad vi skulle cepa

asså inte "stöta" på, utan stöta "på"

7:23pmLisa

herregud

haha vem försöker du lura

7:23pmMe

haha

7:23pmLisa

shit vad vi hade made moves

7:23pmMe

gud

tänk att ha sex med nudd

7:23pmLisa

:|

men ändå energiskt

7:23pmMe

haha jaaaa

7:24pmLisa

han ba vil va ÖVERALLT

7:24pmMe

han hade ju verkligen nuddat varje inch av kroppen

hahaha jaaa

7:24pmLisa

hahaha verkligeen

ba hela ansiktet

7:24pmMe

hahaha

7:24pmLisa

man ba "nuuudd. vad har jag sagt? längre ner"

7:24pmMe

hahaha

7:24pmLisa

gud vi är så pk

7:24pmMe

han ba börjar springa runt och nudda saker i rummet istället

7:24pmLisa

haha man ba får jaga nudd


hahaha jag dööööööööööör okej? bara kul för de som vet vem "nudd" är ORBZ ORBZ

ps. hahaha jag ba får lite ångest över att han googlar sig själv och hittar hit...ba googlar "nudd" typ, WHO KNOWS liksom???

Inga kommentarer: