onsdag 22 september 2010

ego girl (ja, det var jag som skrev den boken)

gör en michaela forni, undviker att prata om valet och langar lite bilder på mig själv istället (tare lugnt läsare, kommer med min utläggning sen! hahaha ba hej jag tar inte alls mig själv seriöst). nej men ja, känner att det har varit lite för lite av MIG på senaste, det är ju trots allt MIN blogg, jag bloggar bara för MIN skull och INGEN annans!!! hahah asså ååååh ÄR MAN ROLIG ELLER???
här var från i lördags. ferre med jobbizarna och lisa fick också vara med! dock ser jag lite peddo ut.
på väg in till universitetet för att gå på, listen to this, JURISTERNAS skolfest! så sjukt random, fråga inte varför. drog efter typ en halvtimma..surprise! vet förresten inte varför jag alltid lyckas förstöra mina strumpbyxorefter på bara en partykväll typ. mina favvisar dessutom :(

här följer lite festivalbilder som jullzy tagit! ba hej hej här sitter jag och mumsar ravioli


asså åååååh SOMMAR, SOL OCH HÄFTIG POOL liksom :(

festival gänget ;-)

och en bild från emmaboda också, känslan kändes lite så här hela tiden....men vi hade ju iallafall varandra! *ler positiv*

då har man gjort världen lite bättre, SÅ JÄVLA NÖJD! nu ska jag fortsätta kolla idol. min favorit är lätt hon finska tjejen...så himla awkward tjej men ändå så jävla snygg och BALL!!! herrå

Inga kommentarer: