lördag 11 september 2010

hahaha juste tobias till några tjejer igår: "jag tycker om att CARPA DIEM...förstår ni vad jag menar??" hahaha kul vare

igår va. drog på su's insparksfest och fejkade att vi var studenter som vanligt (eller jag pallade egentligen inte, men tobbe körde hårt hela kvällen). blev jagad av en kille utklädd till geisha också eftersom jag snott hans parasoll. hahaha, så jävla kul, lisa ba "LINNEA SPRIIIIIIIIIING!!!" i värsta ida&regine-style (freja och lisa vet HAHA) och jag sprang iväg men han hann ifatt mig och gav mig 50 piskrapp typ. neee skoja bara, han fick smaka av mitt smuggelvin och sen var vi vänner igen, TÄNK VA MYCKET MAN KAN LÖSA MED ALKOHOL HÖRRNI! sen drog vi vidare till marie laveau men drog hem efter typ en halvtimme.

okej, HEMMAMYS ikväll tydligen...FINNS JAG?? whah is wrong wiww meee liksom. nej men ah, hoppas att freja ska invitea mig filmkväll i abrahamsberg MEN DET LÄR JU INTE HÄNDA. skoja hehehe..eller? :(

eeeeh orkar jag dra ner och handla chips? (asså de med gräddfil och havssalt-smak AAAH DÖR!!!) ica stänger om tio min, gotta run!

1 kommentar:

Frida sa...

Hahah jag dööör av hela kimonogrejen, så jävla kul. Ba "men jag vill inte att det ska vara dålig stemnin på föreläsningen på måndag", "ne eller hur! vi sitter tillsammans?". Men ååh om jag bara hade sett detta tidigare LIKZOM. Misslyckad_tjej_89 sitter i myskläder hos sina föräldrar utan nycklar och mobil, så himla fail. Nu ska jag bli bjuden på ost och téhh och se på film med mami. HELGSLYX! (Gud jag borde börja blogga så jävla långa kommentarer som jag skriver. MEN SÅ BLIR DET NÄR MAN ÄR UTESLUTEN FRÅN OMVÄRLDEN!!)