lördag 4 september 2010

reeecap ;););)))

ojojoj HÄR HÄNDER DET INTE MYCKET!!! skoja :( cp. venne var jag ska börja riktigt så vi kör med en punktlista istället:

- i tisdags drog jag till kth's studentkårsnollningsshit eller nåt liknande. egentligen vare bara för studenterna men thanks to mina sugar daddies hustlade jag in mig. hade en sån där ful "nollesymbol" (såna där silverbollar..SÅ HIMLA TOKIGT!!! inte), varje utbildning har alltså en egen, så jag gick runt till mina classmates och cepade och ba "SKA NI OCKSÅ GÅ IT-DESIGN??? visst var första föreläsningen spännande och inspirerande???!!!" haha asså orkar inte. nej men det var kul faktiskt. asbillig dricka, drack en drink som man fick elstötar av och folk var allmänt kth-iga (outfitsen var typ overaller, ryggsäckar och cykelhjälm..ba aaaw!!). hahaha juste gick fram till en tjock kille med typ skägg som tydligen var finne och ba "jag är också finne!!!" och han ba "jaha och?" typ. hahahaha orkar ejjjj.

- var på fest hos en jobbiz igår och trodde aldrig jag skulle komma hem typ. partyt var ute i frickin sollentuna så sen när jag skulle hem så ba glömde jag gå av vid min busshållplats så busschauffören fick typ släppa av mig mitt ute på motorvägen. nej inte riktigt, men nästan (chaffisen var faktiskt sjukt snäll och helpful dock, när jag typ ville att han skulle köra hem mig och ba "jag bor ditåt! *pekar på VÄLLINGBY 10 MIL-skylten*" verkade det ett tag som att han skulle göra det) men ah, det var aslezkigt, något utvecklo stannade med sin bil och jag trodde han skulle döda mig typ men han frågade "bara" om jag ville åka med typ. jag ba heheheheh nej. fick till slut ta en taxi, fail bara att jag inte kunde betala den, men tur att man har kontakter då HEHEHEHE ;;;);););)))) :( nej men ah SLUTET GOTT som man brukar säga va.

inte så himla mäktig punktlista men kom inte på något mer skojzigt att skriva. hahaha, när jag var liten och skrev brev (serri hade typ 1000 brevvänner) slutade jag alltid breven med typ "oj nu är de slut på papperett så nu vet ja intte va ja ska skriva mer" mm INTRESSANT FAKTA VA? kom bara att tänka på det. hejdå

Inga kommentarer: