fredag 10 september 2010

fashion mayhem (namnet på mitt nya klädmärke *michaela forran*)

saaaawry för att jag är så dålig på att blögga...tycker så sjukt synd om er som inte får ta del av mitt fantastiska liv..måste vara fruktansvärt :( fan asså, har varit sjuk hela veckan, stannade hemma från jobby idag...men vill ju gå ut ikväll?? min nazimamma kommer aldrig tillåta det (förlåt elskar ju dei mamiiiiiiiiiiii! *bröli*) nej men aah..måste komma på någon lögn eller nåt.

shhhiiiiiit vad jag vill handla massa kläääääder. kolla ba:
dock tror jag inte de här finns kvar i affärerna :( *bröli-skrik*


vet att alla har såna här men ändå AAAAAAAAAAAAH crejvings på den
och lite animalprint ocksååååååå *droolz* *gunbritt 46 år*

asså måste ha!!! dödar er om ni köper den före mig
en mejah blezah! har hört att man måste ha en blazer i sin basgarderob, OTROLIGT VIKTIGT!!! *ebba von s*




kul att jag inte får köpa något eftersom jag ska spara till landaaaan. men göre nog ändå ;-D hehehehehehe. nu ska jag lyssna på fredrik w som är på p3!!!! pussheeeeeeej /L

Inga kommentarer: