onsdag 23 juni 2010

this is my life my friend...and I can't be..no one else! (haha guuud SKÄMTA för fan)

asså nej, jag kunde faktiskt inte fokusera på HUR HIMLA VACKERT daniels tal till viktoria var eftersom han gör något jävla ljud hela tiden! HAR NI MÄRKT DET??

haha, så hörde jag det här klippet om det på radio igår morse och satt verkligen och skrattade (själv) aslänge på tuben. SÅ HIMLA CREEEEZI! nej men ja, jag skrattade okej???

för att uppdejta er lite så har jag flyttat hem till freja medans lisa dragit till kroatienlandet. ska försöka beskydda henne från allt från wifebeaters till...ja wifebeaters. jag är cepe. aja, hinner inte skriva något finare inlägg än så här, ska iväg till jöbbeh snart. nu tare bara 5 min att åka dit! win eller?? annat som hänt i mitt liv:

- har fått 12000 i lön! fezt.

- har skaffat linser! fezt.

mors!

Inga kommentarer: