lördag 5 juni 2010

cravear kycklingskinn!!!

asså fo rille, KYCKLINGSKINN!!! aja. gårkvällen var en himla skoj kväll. picknick i rålis och vi gav tobias en emmabodabiljett i 20 årspresent. vi gick ännu djupare på "hur ser bloggarnas dildos ut?"-diskussionen som ania&ankan skrev om för ett tag sen (men nu är gamla bloggen hemlig så kan inte länka va), alltså t.ex. underbaraclaras dildo är typ snidad av trä, natacha peyres är i rosa och strass osv osv. Alltså man kan ju hålla på hur länge som helst och liksom dra det ETT STEG LÄNGRE! de här kom vi på:
kenzas dildo - svart och med nitar
niotillfems - cupcake med en unicorn i mitten
emilys - rakad på ena sidan (hahaha DÖÖÖR)
freja och lisas - en dubbeldildo, asså en penis på varje sida liksom
tobias - en pacemaker
hahahah ASSÅ JAG ORKAR INTE så jävla kul va!

sen drog vi vidare till trädgården men stannade inte så värst länge och drog hem och ringde midgårdsormen (obs, iförrigår hade han statusen “23 och singel kom och ta mig hehe :)”på fejan...och ingen kommenterade..yes..) iallafall han lyssnade på the voice och så lät det som att han hade sex. haha så himla snälla tjejer! haha juste på bussen hem pratade vi med eny kille om mens, sneda penisar och vita prickar på snoppen...comedy gold!

nu ska jag raka bena och smörja in kröppa med min £1-jordgubbsBODÄHBUTTAH, sen packa virreflarran och lite lucky strikes för ikväll blire pop dakar! LIVET ÄR EN FEST OCH DU ÄR INTE BJUDEN som jag brukar säga. KRAMEN!

ps. CHRISTINA DARLIIIIIING jag saknar dig!!! vilket datum kommer du hit?? jag behöver lite ÄKTA comedy gold i min närhet, SKYNDAREJ VA??! PUSS!! ds.!!

2 kommentarer:

chrissy sa...

hahahah "livet är en fest och du är inte bjuden" alltså döör! och emilys "rakad på ena sidan" hahahahaha JAG AVLIDER hahah. midgårdsormen ÅH, har saknat honom!!1! och wööh saknarej med, fint himla sms jag fick i natt! jag har 8 pence på min telefon, så jag kunde inte svara :C men jag var på proud och du ska veta att när jag fick akut kissbehov på vägen hem så gick jag in i samma mörka gränd som du och jag besökte en gång i höstas. tänkte på dig då. *läskig kvinna som tänker på fel saker när hon kissar* jag kommer hem runt den 18e juni ungefär! har slut på cash, och blir utkastad från mclaren house den 13e, men min lille kille (haha LOL föfan) vill inte att jag ska åka så han har erbjudit mig HUSERUM för några dagar extra. + lovat att betala mat & booze. ba älskar man män eller älskar man dem? ehh ja på tal om män så ligger lk bakom min rygg och sover, jag sitter uppe och bloggar. jag fes precis. tänkte att du ville veta det. om han vaknar av att det luktar så tänker jag säga att han gjorde det i sömnen. OCH MED DEN TANKEN LÄMNAR JAG DIG! pörre sötnosen hjärtegullet sockersnöret <3 <3 <3

chrissy sa...

ps. kycklingskinn? DITT JÄVLA ÄCKLO ds.