söndag 6 juni 2010

HÄJ BLOGGY!!!

budade nyss hem de här air maxen för bara 150 spännnnnnn! mmmmmh SÅNT JÄVLA KAP!!! nej men ja, älskar att fynda/leta second hand/göra shoppingen till en sport osv (haha skemta för fan FINNS MAN ELLER??)


idag har vi legat ute och friterats. jag har bränt mig, är liksom röd och vit-randig *ler indiepop* nej men ja, SEXIG KÄNNER MAN JU SIG ALLT!

igår blev det då Pop Dakar OCH VET NI VILKA JAG TRÄFFADE???!!! Linnéa och festamysamaila!!! (länkar så som man gör i BLOGGOZFÄREN osv) så jävla starstruck_tjej_90 på den eller! överdriver inte ens när jag säger att det var det bästa på hela kvällen. fast vi hade ju kul ändå va, särskilt när jag avbröt en killes breakdance-uppvisning genom att gå in och dansa aerobics...han blev så himla ledsen..fast rätt förståeligt, jag saboterade ju hans show liksom. sen när vi satt och kissade skrek vi till alla kissande killar att de hade sneda snoppar med vita prickar på....snällt.

och så här har min outfit sett ut båda dagarna. har noterat att jag typ alltid kör samma två dagar i rad...ba BREAKING THE FASHION RULE NUMBAH OOOOONE typ.

yes, det var helgen det, men nu är det NY VECKA NYA TAG! (asså vem fan säger så?) PUSS PÅ REGNBÅGSLÄPPARNA!

Inga kommentarer: