måndag 14 juni 2010

hatar seriöst folk som använder ordet "rytmer"

alltså den här helgen har varit så sjuuuukt creeezy. kan väl inte riktigt säga vad det som hänt *mystisk och kryptisk_90* men det har varit action kan jag säga. VINDAR har blåst över min annars TORRA öken OM MAN SÄGER! gud, finns jag? hoppas inte. har varit en town whore också. liksom, vem hånglar med en ålänning med bockskägg, tyghatt och sjal för att han kom med ett övertygande "vi kommer ju ALDRIG ses igen"??? FY FAN. det var bara i typ fem sekunder okej??? t-t-t-tooown whore på den asså. annars har vi firat julias birthday och dansat som cepen.


haha asså jag dööööör av den här bilden. så himla eurodisco-stämning.

jag och emily sportar fräcka sidbenor.

ja ba I'M HI TECH BABY och langar lite filmer också:

hahaha vi ville parta till en best cry ever-remix..var inte beredd på vad vi fick höra kan man ju LUUUUUGNT säga.

julia underhöll med lite dansuppvisning *hjärta*

hahaha asså ÄLSKAREEEEEEEEE!

har gymmat idag och ska gymma imorgon med. haha alltså äre bara jag som tycker det är så himla porrfilmsstämning på gym? man bara väntar på att det ska komma in 10 brandmän med en säng och skrika "ALAAAAAAAAAAARM!" typ. efter gymmet drog jag och mamman och bokade en synundersökning så jag kan kirra linser (y) och sen köpte vi sushi! DE E VA JA KALLAR VARDAGS LYX DE! ;~)

HEJDÅ ERA SEXBOMBER!

ps. dör av devotes ordverifikationer...typ "godis", "kompis", "stark", "uppgifter" osv. haha döööör, ba seriös_bloggdomän_07??? DS!

Inga kommentarer: