fredag 25 juni 2010

juste premiärbadade idag!!! ;-D hehe ba sommaridyll.com eller ;-);-)

igår var en spännande kväll. satt ute på debaser slussens uteservering i den ljusa sommarkvällen, så himla myyyyyyyyyyyyyyyyyyys! ASSÅ SERRI KÄNDES TYP SOM ATT MAN VAR UTOMLANDS!!! skämta. pratade med en spanjor och fick lite barcelonapepp, sen med en kille som tyckte att jag var smart för att vara tjej och ville gå ut på äventyrliga dejter med mig. gav honom fel nummer. sen pratade jag med en kille som gav mig sitt visitkort, men sen när han skulle dra tog han tillbaka det. ba ok? alla var fula iallafall så det gjorde inte så mycket att det inte blev något.

har just POWERNAPAT och känner mig helt mos i hjärnan. freja duschar och hennes mobil har ringt typ 10 gånger men jag fattar inte hur man svarar :( *it_tjej_90* haha, jag trodde på riktigt att när man pratade om it-tjejer så sa man "I-TE-TJEJER" hahaha jag finns tydligen. aja, vi ska snart möta upp ellen och ale och sätta oss i en park med maaaaaaaaaat. det blir nice. kommer nog bli en bra midsommar det här...det enda som saknas är kubb :( imorrn ska vi ut till frejas föräldrars land så ska de få RÅ OM oss...mmmh livet är allt bra härligt va? älskaru livet så lev det med mej osv. ååh, såg nyss freja in the nude! jag skrattade och hon gjorde ett sad face. fint liv vi lever. GLAD MIDSOMMAR PÅ ER SMÅ SILLAR!!!!! ;-D ;-))))!!!

Inga kommentarer: