fredag 23 juli 2010

If this is communication, I disconnect

känns som jag inte kommer kunna publicera annat än wannabe niotillfem-inlägg just nu men men det är bara att försöka ändå, bara att köra and GET BACK ON THAT HORSE som man säger..aaaaah orkar ej...pallar inte meeeeeeeeeeed *markus krunegård-röst*..nej men asså faktiskt :((( har blivit ännu sjukare också. vi satt ute igår och grillade och drack coronaz all night long..det var fint...TACK FÖR FINA VÄNNER! nej men på rille, lovez yooooou allz. men aja, så nu ikväll blire rehab med true blood (asså fan vad bra nya säsongen är!!!!) sen ska vi upp tidigt imorrn och hjälpa lisa und frejzor med flytten och därefter inflyttningsfeeeeeeeeeeeeest! :D peppy!

haha alltså ni ska se spotifylistan jag lyssnar på just nu...MELLANKOLIN asså. typ the river med bruce springsteen liksom. syftet är att den ska spegla hur jag KÄNNER mig...haha gud orkar ejjjjj. aja har bestämt mig för att det blir london i höst iallafall. eller jag har väl inte bestämt något men känns som att det är det som verkar troligast liksom..cause i'm so bored in this town take me away from here likzom hehe *skoja* lulz. nej men så..PEPPY eller? :D

ah måste fixa massa grejer egentligen...styra upp livet und so vider...typ preppa för emmaboda. gud är typ inte pepp??? fan också.

fan vad jag gnäller.."samtidigt hos barnen i biafra:" liksom. aja IBLAND FÅR MAN hehehe :-( nej nu orkar jag inte med det här, får bli true bluddan istället. kramy

2 kommentarer:

emily sa...

NEJNEJNEJNEJNEJ INTE PEPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!! du får inte lämna mig :( vad ska jag göra utan dig?! *klyschig* men asså 4 REALZ! :(:(

chrissy sa...

haha "samtidigt hos barnen i biafra" hahaha. jag ba *kissar på mig* men du gömman, LONDON!?!?!?!?! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahmagadahmagadahmagaddd!! alltsååååe vi måste ses och peppa!? ps förlåt att jag inte svarar på sms :((( har inge credit och ba har inte råd att lägga på nå mer helle. och men wöh jag åker till åland söndagmorgon, ba *impulsiv_o_go_90* men alltså vi måste hinna ses snart!? kommer hem på fredag igen. kom ner på jorden jafar, du ville bli ande...och du BLEV det!!! som peter jöback/aladdin skulle ha sagt. menne ja "moving on" eller "går vidare" som det het, eller jag ville dig nåt men nu kommer jag inte på vad det var bara för det :=( åååååh så pinsamt det blev nu *rodnar* *tystnad* *stel...t* *GÅR*