lördag 24 juli 2010

tonight's gonna be a good night!!!!!!! *jinxar aldrig*


eftersom jag för en gångs skull är klar före alla andra tänkte jag att jag kunde lägga upp kvällens outfit...MAN GÖR JU ALLT FÖR SINA BLOGGLÄSARE!!! ;-D ni ba "ok". som ni ser följer jag "army trenden"..har hört att den ska vara bra.

idag har vi flyttat över frejzor och lizors grejzors till nya läggan i aba. asså den är så fiiiiiiiiiiiiiin! sen har vi ätit pizza. hur har er dag varit? ;o) skämta. så ja, nu ska vi snart på utflyttningsfest i den gamla tomma läggan. kommer nog bli både fint och sentimentalt. det ryktas om att det kommer vara rejvare där. förstår ni hur taggad jag är?

åååh mina små fina vänner, FÖRSTÅR NI HUR MYCKET JAG ÄLSKAR ATT VARA MED ER ELLER???? ni är alltid där och stöttar, både när ja e glad å lessen *msn-ros*! DE E VI MOT VÄRDEN!! nej men ja, ska pussa sönder er ikväll.

(sjukt viktigt) ps. ÄLSKAR ATT DET REGNAR...för då ser ingen tårarna som strömar ner för kinnden..*stel stämning*...nej men på rille..SÅ HIMLA MYS! ds.

ps2. FITTY OCKSÅ! har inga halstabletter kvar :( min hals #iskillingme. DS2!

PS3!!! hahaha jag dööööör!!! hittade nyss en 28%ig apelsinlikör i väskan som vi snodde från efftölv *redd_tjej* i onsdags. ba stabiltjej_90 på dennnn. ds

Inga kommentarer: