tisdag 6 juli 2010

QVINNY

hade tänkt svina sjukt mycket i solen imorgon så under hela kvällen har jag ett fullspäckat schema med saker som måste göras. har precis avslutat ett fotbad, håller just nu på att färga ögonfransarna och sen blire bodyskröbb och sova med hårinpackning hela natta! IBLAND MÅSTE MAN FAKTISKT FÅ KÄNNA SIG LITE KVINNLIG E JU INGE FEL ME DE!!! ;-P ;o)

idag fångade jag dagen och drog till stan för lite nödvändig shöpping inför arvika. köpte schampon, silvertejp, partyhattar osv. fan vad jag hatar att gå in på buttericks, mest för att alla cepen är samlade på ett och samma ställe. ville verkligen bara lägga mig ner och dö när ett ungt par framför mig i kön köpte ett sånt där underklädesset gjort av godis. asså ni skulle sett de busiga blickarna de utbytte...ba hej vi vill "hotta upp" vårt sexliv typ. FY FAAAAAN.

aja, det var typ allt. f12 imorrn? ses där. PUSSY

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså hahahaha guuud linnea det låter inte roligt det där! lider med dig, folk kan verkligen vara jobbiga ibland ;-( man vill ju inte heller va den som e den å klaga. de blir lite av ett dilema där. samtidigt som du inte vill höra om deras sexliv, så vill de i sin tur så klart gärna få uttrycka sin egna sexualitet, det är viktigt att prata med sin partner om vilka olika sexuella böjelser man har för att inte hamna i ett sk "dålig-stämning-förhållande". sånnt där e ju alltid svårt men de kommer ju me tiden, man får ha tålmod helt enkelt! ;=D

Linny sa...

HAHAHAHAHHAA asså orkar inte ens komma med en comeback på den