söndag 4 juli 2010

outfitsen linnea glömde

jag ba ääälskar att sätta rubriker som ni säkert har märkt. aja, skitsamma har iallafall gått igenom min garderob lite och prövat olika outfits som jag typ aldrig använder, så här kommer lite bilder som en påminnelse typ:

ba blev lite arg och rev sönder tröjan typ..hihi :-P *ler busig*

oops lite naket

hahaha, ni läsare som följt med från början (haha SKÄMTA dör av mig själv) vet att jag sa att det här skulle bli mitt nya signaturplagg..typ..kanske var liiite med glimten i ögat där va..men haha: "I'm a freaky fucking funkster"!?!?!?!? älskar det för att det är så mobbat.


har aldrig använt de här, men de ska ju tydligen vara FASHIÖN??? nej men ah, venne hur jag ska göra riktigt för att inte se ut som en 5-åring. NÅGOT TIPS ALLA FASHIONLOVERS DÄR UTE???

haha, tjejmedliv_90 JAG VET men jag har semester så det är okej!!! nu ska jag sooooova, godnatt lovers!

2 kommentarer:

emily sa...

typ outfitsen GUD glömde!! skojaaaaaa! skitsnygga såklart <3

Linny sa...

..*stel stämning* hehehehehehee SKOJA ;-D *peddosmile*